Sunday, March 2, 2014

LEAVE THE LIGHTS ON / FUSS MAGAZINE


I decided to shoot this black and white themed editorial to try more of the studio one last time before I loose the possibility of working with it (I'm starting an internship of a year all week). For this shooting I wanted to experiment the diptych with a full portrait next to a piece of jewelry, skin, or detail of the outfit, and of course, all the clothes were black or white.

//


J'ai décidé que pour ce dernier shoot en studio, j'allais travailler pour le thème du Black and White du nouveau numéro du magazine FUSS. J'ai voulu pour ce shoot essayer de travailler plus la lumière du studio, d'expérimenter, avant de ne plus pouvoir l'utiliser pendant un petit moment (Je commence un stage d'un an qui dure toute la semaine). Je voulais également tester le diptyque, qui combinerait un portait assez simple, à côté d'un détail de bijou, de peau, ou une partie de vêtement. Bien sûr, tous les vêtements étaient noirs ou blanc.


Model is Kamilla @ Metropolitan
MUA + Hairstylist is Eleonore Mixay
Stylist is Marine Souq
Photographer's assistant is Isabelle Kanako







0 comments: