Monday, March 31, 2014

HEART SHAPED ♡ / FUSS MAGAZINE


I always take at heart the shootings I do for FUSS mag, because from now on, I always had contribute to this magazine ; from the very first issue of which I did the cover. I am kind of proud to the point where it got in such a few time, the magazine now counts very pretty editorials among its pages. And for this new issue, "La vie en Rose", the british designer Kee Boutique lent me the pieces of her new amazing little collection called "Paris". What a perfect coincidence to make a beautiful shooting, when I also asked my dear friend Laura to come and join. Ended by a picnic on the grass and the sun, the day couldn't be more perfect.

//

 Je prends toujours très à coeur les shootings pour le magazine FUSS, parce que depuis le début, je contribue à leurs numéros, en commençant par le tout premier, où j'ai même fait la couverture. Et je suis quand même un peu fière de voir où le magazine est arrivé, après seulement si peu de temps! Il contient maintenant de vraiment très beaux éditos. Et pour ce nouveau numéro, le thème était "La vie en Rose". J'ai été contactée par la designer anglais Kee Boutique pour shooter les pièces de sa nouvelle mini collection "Paris", quoi de mieux comme coincidence pour faire un beau shooting, accompagnée par mon amie Laura, à qui j'ai demandé de poser. Et quand le shoot se termine par un picnic sur la pelouse et au soleil, la journée ne peut être meilleure.


and
Keely's Kee Boutique website here



3 comments:

Claire Petersen said...

Gorgeous photos, I seriously love the photo with the lace umbrella and the shadows that fall on the skin because of it. Stunning.

Technicolour Dreamer

Eugénie Archambault said...

Magnifique!! J'adore les coleurs et le modèle <3

Evia said...

Beautiful shots ! :)