Monday, January 27, 2014

THE FLOWERS OF LITTLE IDA / ACHE MAGAZINE


The Flowers of Little Ida, was a part of my graduation project names TALES (read all about it here). It tells the story of a young girl, living in a castle, who was told by her private tutor, that flowers danced at night. It is also part of my graduation project, and was another one really tough to plan, first time I worked with that many people, and I also want to thank again my dear friend Charlotte for letting me shoot in her beautiful house!

//

Les fleurs de la petite Ida fait partie de mon projet de fin d'étude TALES (en savoir plus here). Le conte raconte l'histoire d'une petite fille vivant dans un château, à qui son précepteur dit que les fleurs se mettent à danser la nuit. C'est aussi une partie de mon projet de fin d'année, et un autre qui a été très dur à organiser, puisque c'était la première fois que je travaillais avec autant de personnes ! Je veux aussi remercier encore mon amie Charlotte pour m'avoir laisser la possibilité de shooter dans sa jolie maison!




Model is Sanna @ Nathalie
Stylist is Marie Revelut
MUA is Mayela Sepulveda
MUA'assistant is Elodie Mansuy
Hairstylist is Johnny Bertin
Photographer's assistant is Emma Burlet




behind the scene video by Brano Gilan


1 comments:

Nivikka said...

Your blog is stunning, you shoot amazing photographs! Wow, I feel so inspired!