Thursday, January 9, 2014

I WAS A CHILD / FUSS MAGAZINE


Pictures I shot at the end of the summer are finally out ! I must admit I am in love with these one, they may be my favorites I shot so far, because of the sun, the light, the colors, ones we can't find anymore in winter. I cannot wait for spring to come back and start shooting these dreamy like pictures again!

//

Les photos que j'ai shooté à la fin de l'été en août son enfin sorties ! Je dois admettre que je suis plutôt fan de ce shoot, de ces couleurs, ce soleil, et de la lumière, de celle qu'on ne peut plus trouver maintenant en hiver. Je n'ai qu'une hâte, c'est que le printemps revienne pour que je puisse shooter avec ces lumières et surtout ce soleil qui me manque énormément haha ; pour faire des photos pleine de rêves!



model is Martina @ FORD models europe
stylist is Sarah Delannoy
mua + nails is Eva Ronçay
hairstylist is Sadek Ladjane



6 comments:

Callie said...

C'est beau de partout ! C'est spontané, frais etc , vraiment fan !

Laura said...

Je suis TROP fan!! Bravo ma Camille

Anonymous said...

Where was this shot? seems like a castle in charente maritime i visited once

Camille Richez said...

@anon : nope it was near Paris !

Ella Ruth Photography said...

The light in these is simply breath-taking <3

Ailera said...

Aw, Camille, this set is really wonderful! I want the summer back..
Love the model too. :}