Saturday, December 21, 2013

L'INSOLENTE / ATWOOD MAGAZINE


Back in october, I was asked by Liza, the owner of the Atwood magazine (for which I already did a series - here), to make an editorial for their upcoming issue, themed 'contrast'. Since I already had an idea into my head of a lovely shooting to do, I said yes. I worked again with the Mademoiselle agency, and their beautiful brazilian model Daniela, that I truly wanted to shoot for ages, and I wasn't disappointed, she was exactly what I was looking for ! Second try then for me, as shooting in the studio, still need to improve, but I am quite happy for now with this shoot.

//


Retour en octobre, où la fondatrice du magazine Atwood (pour lequel j'avais déjà shooté une série - ici) m'a demandé de shooter un édito pour leur nouveau numéro, dont le thème tait 'contrast'. Comme j'avais déjà une idée de série qui pourrait tout à fait correspondre, j'ai dit oui. J'ai travaillé pour ce shoot encore avec l'agence Mademoiselle, et leur magnifique mannequin brésilien Daniela, que je rêvais de shooter depuis longtemps déjà, et je n'ai pas été déçue, elle a été parfaite ! Seconde fois que je shoote en studio pour un édito, j'ai encore des progrès à faire mais je peux dire que je suis assez content pour l'instant de ce shoot.





Model is Daniela @ Mademoiselle
Stylist is Amany Behounna
MUAH+Nails is Audrey Nicolay 






2 comments:

Mustika said...

great photos ! would you like to follow each other dear? :)

http://choccopost.blogspot.com/

Anonymous said...

Oh mon dieu j’adore ! Supers clichés ! N’hésite pas à visiter mon blog http://maevacyrus.wordpress.com :)