Thursday, August 4, 2011

what's coming next


Je suis enfin en vacances ! Vraiment contente d'avoir enfin du temps libre pour moi, pour mes photos et mes projets personnels . Je ne vais donc pas être très active sur ce blog pendant le mois d'août. MAIS il y a plein de choses qui vont venir à mon retour et que je suis impatiente de vous montrer. Voilà quelques trucs pour vous faire attendre :)

Qu'est ce qui arrive ?

- une série avec une fille et des hortensias que j'ai réalisé cet été
- un shooting planifié à la fin du mois d'août avec une superbe jeune fille et des vêtements magnifiques faits par Kelsey Genna ( http://www.kelseygenna.com/ ) dans une roseraie.
- un devoir pour mon école à propos d'un bestaire.
- un shoot d'ambiance pour une nouvelle créatrice française qui va lancer sa collection en octobre
- quelque chose sur un livre de photos (j'ai hâte de vous montrer ça ! )
- une interview dans le numéro du prochain Etoilée magazine.

J'espère que ça vous met l'eau à la bouche autant qu'à moi. Profitez bien de vos vacances pour ceux qui y sont. On se vit à la fin de l'été

love

//

I am finally in holidays youhou ! I'm so happy to have at last free time for myself, for my photos and personal project. I therefore won't be very active until the end of August ( due to these so waited holidays ). BUT I have soo many things to let you discover after this, that I am so excited to show you. I then give you something to wait :)

What's coming next ? 

- a series of a girl and hydrengeas I did this summer ( I first got to develop the film ).
- a shoot planned by the end of August with a gorgeous girl and gorgeous clothes made by Kelsey Genna ( http://www.kelseygenna.com/ ) in a rose garden.
- a school project/homework about a bestiary.
- a atmosphere shoot for a new french designer who will launch her collection in october.
- something about a photography book ( I can't wait to show you this ! ).
- an interview in the next issue of Etoilée Magazine ( https://www.facebook.com/Etoileemagazine ).

I hope you're as excited to discover all these as I am to post about it. Enjoy your holidays for whose are in, for those who aren't, I wish you luck in what you are. Take care of you all, see you by the end of summer,

love




1 comments:

angie said...

Wow i love your pictures! I'm from swizerland and don't understand much of what you write but your photos are just awesome! <3