Saturday, July 16, 2011

silver film


J'ai récemment développés une ancienne pellicule que j'avais dans mon appareil pendant des mois, j'ai évidemment eu quelques surprises, les voilà ! :)

//

I recently developed an old film I had in my camera for months, so there were obviously so many surprises, here they are ! :)


my friend Isabelle ( she's on my banner ) you will see more of her soon ;)

Florence

 Clémentine lying in the sun


Sébastien


Clémentine again

 me by Sébastien 

Sébastien taking a picture of me

extra shots of my last shoot with Hanna

and an old self-portraitt


12 comments:

Layla said...

The extra shots are amazing! You are amazing! and your self-portrait caught my attention as well. :)

Axelle M.D Photographie said...

Le last one is the best

Axelle said...

Tes photos sont géniales et ton blog est vraiment super sympa! Je t'ajoute à mes favoris, bonne continuation!

Ewelina Z. said...

good work !
beautiful foto.

joana said...

wowza! these are beyond beautiful!

i'm glad i stumbled on your blog ;)

Lill-Veronica Skoglund said...

So much beauty! I am loving the ones with the girl in the white dress.

tine swijns said...

these are beautiful

Kiah Cole said...

The 2 photo of 'Clémentine lying in the sun' Im in-love with so beautiful !!

Nikki said...

Beautiful pictures! And what a gorgeous man;)

Emma. said...

tes photos sont vraiment très belles ! :)

Ranim said...

Très belle série. J'aime beaucoup le grain et le noir et blanc. La 10ème, la 11ème et la dernière sont mes préférées.

Eilwen said...

Les photos de Hanna sont merveilleuses. La lumière et le modèle sont sublimes. Elles me font penser aux photos de Micmojo d'ailleurs, je ne sais pas si tu vois qui c'est mais ses photos sont vraiment belles.